Hjælpecenter

Se de oftest stillede spørgsmål og svar. Find et svar på dit spørgsmål nedenfor og spar tid.

Tracking

Hvis du vil se hvor langt din pakke er kan du følge din ordre ved at indtaste dit trackingnummer fra GLS på nedenstående link.

Track din pakke

Returnering

Hvis du har fortrudt dit køb skal du oprette en retursag i vores returportal.Du afholder selv udgifter til porto.

Gå til returportal

Reklamation

Er der fejl eller skade på dine varer skal du kontakte os pr. mail inden for 3 hverdage efter modtagelse. Husk at tage billeder af kassen, som du modtog varen i.

Skriv mail til os

Ofte stillede spørgsmål

Mangler du et stadig svar? Vi har samlet de oftest stillede spørgsmål og besvaret dem. Find dit spørgsmål her og spar tid.

Se spørgsmål

Sikker betaling

Vi tilbyder vores kunder 100% tryghed når de handler hos os. Derfor bruger vi en sikker dansk betalingsudbyder.

læs mere

Butik åbningstider

Telefon Lyngby: +45 45 87 09 41
Telefon Hillerød: +45 48 24 65 11

Man - fre: 9:30 - 18:00
Lør: 9:30 - 17:00 (Hillerød: 16.00)

Åbningstider for kundeservice

Man - Fre: 09:00 - 16:00
Lør - Søn: Lukket
Helligdage: Lukket

Email

kundeservice@hw-homeware.dk

Telefon

+45 48 26 25 00

Butik

Lyngby Hovedgade 68
2800 kgs. Lyngby
CVR: 17284592

Udfyld kontaktformularen - så vender vi retur!

For henvendelser til hw-homeware kan du udfylde vores kontaktformular herunder. Vi svarer derefter så hurtigt som muligt – typisk inden for 24 timer. Send venligst kun en mail om samme emne.

Skal du reklamere over noget – beder vi dig i stedet skrive en mail til kundeservice@hw-homeware.dk med vedhæftede billeder af problemet. For bedre at kunne servicere dig, beder vi dig være så præcis i dine oplysninger som muligt og venligst oplyse ordrenummer.

Denne side er beskyttet af reCaptcha, og Googles Politik om beskyttelse af persondata og Servicevilkår er gældende.