Hjælpecenter
Se de oftest stillede spørgsmål og svar. Find et svar på dit spørgsmål nedenfor og spar tid.
Tracking
Hvis du vil se hvor langt din pakke er kan du følge din ordre ved at indtaste dit trackingnummer fra GLS på nedenstående link.
Returnering
Hvis du har fortrudt dit køb skal du oprette en retursag i vores returportal.Du afholder selv udgifter til porto.
Reklamation
Er der fejl eller skade på dine varer skal du kontakte os pr. mail inden for 3 hverdage efter modtagelse. Husk at tage billeder af kassen, som du modtog varen i.
Ofte stillede spørgsmål
Mangler du et stadig svar? Vi har samlet de oftest stillede spørgsmål og besvaret dem. Find dit spørgsmål her og spar tid.
Sikker betaling
Vi tilbyder vores kunder 100% tryghed når de handler hos os. Derfor bruger vi en sikker dansk betalingsudbyder.
Butik åbningstider
Telefon Lyngby: +45 45 87 09 41
Telefon Hillerød: +45 48 24 65 11
Man - fre: 9:30 - 18:00
Lør: 9:30 - 17:00 (Hillerød: 16.00)
Åbningstider for kundeservice
Man - Fre: 09:00 - 16:00
Lør - Søn: Lukket
Helligdage: Lukket
Telefon
+45 48 26 25 00
Butik
Lyngby Hovedgade 68
2800 kgs. Lyngby
CVR: 17284592
Udfyld kontaktformularen - så vender vi retur!
For henvendelser til hw-homeware kan du udfylde vores kontaktformular herunder. Vi svarer derefter så hurtigt som muligt – typisk inden for 24 timer. Send venligst kun en mail om samme emne.
Skal du reklamere over noget – beder vi dig i stedet skrive en mail til kundeservice@hw-homeware.dk med vedhæftede billeder af problemet. For bedre at kunne servicere dig, beder vi dig være så præcis i dine oplysninger som muligt og venligst oplyse ordrenummer.